środa, 24 stycznia 2018

Gdzie można oddać dekoder nc+

Województwo: Wszystkie wojewodztwa, dolnośląskie . Co mam oddać , oprócz dekoderów i pilota? ITI Neovision nie moze od Was przyjac sprzetu gdy jeszcze umowa trwa bo nie wywiazala by sie . W dniu dzisiejszym usiłowałam zwrócić dekoder – kończąca się umowa. A załatwianie spraw, w tym np podpisywanie umów, trwać może jak wiadomo.


Dobrze , ze sa przynajmniej dobre w miare jak na polskie standardy. Dlatego zwracam stary dekoder. A Jak jest to wiecie wciskają , ze dopiero można po zakończeniu oddać ! Czy zwrot dekodera do punktu musi zrobić osoba na którą jest umowa. Tego szrotu nawet nie można zwrócić dzień przed końcem umowy. Witam, jak w temacie czy dekoder nki mozna oddać w dowolnym punkcie sprzedaży ncplus?


Są różne zdania na ten temat, więc proszę o . W Zielonej Górze zamknęli na początku marca APSiS, gdzie kiedyś oddałem dekoder. Gdzie teraz można go w Zielonej Górze oddać ? W okresie fuzji nie można było dodzwonić się w żaden sposób do . Nie może oddać wcześniej dekodera nawet jeśli jedzie na urlop. I co ja mam teraz zrobic ja niepujde oddac gdzie indziej mojego. Mało tego, doliczyli mi opłatę za niezwrócony dekoder – dodaje.


Kiedy rezygnowałem z umowy, nikt nie potrafił mi powiedzieć, gdzie mam go oddać. Wyróżnić można było pakiety Informacja i rozrywka, Hity filmowe, Sport i. Jak przekonuje firma, w przypadku tych dwóch ostatnich klient nie musi go w ogóle . Dekoder który posiadam muszę im wysłać na jaki adres? Czy jak oddaje dekoder to cały osprzęt razem z nim?


No i teraz pytanie jak z tego wybrnąć czy to co pisał kolega tu wyżej ma zastosowanie:. Nasz czytelnik od konsultanta infolinii dowiedział się, gdzie można. Poinformowano mnie że mogę im oddać dekodera ale rozwiązania nie przyjmą. A nie mozna zrobic taniego ubezpieczenia sprzetu jakim jest.


Nasza Czytelniczka w marcu ubiegłego roku podpisała z Telewizją n , a właściwie z jej. Gdy minął wskazany w wezwaniu termin oddania dekodera nasza . Wapniak: Zauważ, że on nie napisał, że dekodery N się nie psują. Tworzą go profesjonaliści, jak i hobbyści, których łączy jedno – pasja i. Oddając dekoder po zakończeniu umowy, należy żądać w punkcie . Jak zwrócić sprzęt po rozwiązaniu umowy z operatorem na usługi Internetu, telewizji i telefonu?


Można też zamówić wysyłkę na koszt operatora za pośrednictwem. Jeśli w ciągu dni nie odda się dekodera , trzeba zapłacić karę - przestrzega czytelnik. Normalnie bialej goraczki mozna dostac i za kazdym razem gdy biore.


W każdym razie mój przypadek (daje fote) to już dekoder do oddania. Przedlużyłeś umowę, a nie wypowiedzenie. Mogłem jeszcze czekać, bo miałem czas na oddanie dekodera do czerwca, ale byłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty